Broken heart !

Det är som du satte kniven i hjärtat och vred om med denna chock.
Jag är ledsen för att jag skriver det här, men som du vet är det, det bästa sättet för mig att må något bättre.
Men jag vet om att detta verkligen kommer ta tid innan jag är hel igen.
Så som jag känner för dig har jag aldrig vågat känna för någon annan.
Och nu kommer du med detta kniv hugg, vad ska jag ta mig till. Det finns ju ändå inget som kan få dig att ändra dig.
Och det svider ska du veta. Detta suger verkligen att det skulle behöva sluta så här på grund av en liten sak.
Önska bara att det fanns någon F*CKING lösning på det.

Kramar Rebecca


Kommentarer
Postat av: marie

vad är det som har hänt?????Låter inte kul...Har det m Z att göra???Kram på dig vi ses snart.....Syrran

2008-12-17 @ 09:59:01
Postat av: Z

saknar dig och kommer alltid göra det(L)

2008-12-19 @ 06:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0