Vilken dag va. 9 dagar kvar.

Vilken jobbig dag alltså. Har inte alls känt för att vara i skolan, men det är väl för att det är sista veckan.
Gud vad dålig jag har börjat bli på att läsa böcker på senaste.
Innan brukade jag läsa varje dag innan jag gick och la mig, men nu gör jag inte de längre. Fattar noll!
Men sen är det väl bra på ett sätt, jag får sova något mer men lyckas ändå alltid försova mig.
Det här lovet behövs verkligen, mesta dels för att återhämta nya krafter och dels för att kunna orka med den nya perioden som har med mitt projektarbete att göra.
Det kommer bli tufft det vet jag redan.
Pratade precis med min bror över msn.
Han har nu bestämt sig för att ta tag i sitt liv =D och det upp skattar jag verkligen för hans skull alltså.
Han skicka sin CV till mig för att jag skulle få kolla igenom den och rätta lite stav fel.
Tycker det är så gulligt av honom. Det känns verkligen som att han är på rätt väg.
Så jag hoppas nu att där är någon som tackar JA till honom.
Så att han kan visa för alla att han verkligen kan om han vill.
Jag tror det är så att han har saknat det där ni vet som får en att göra det, men jag tror det har kommit till honom nu.
Och det känns verkligen skönt.
Den här veckan verkar det som att det inte blir så många lektioner.
Imorgon så har vi bara samhällskunskap i 3 timmar och sen lite svenska det är allt sen slutar vi för dagen, härligt!
Sen är det ju redan onsdag och då är vi i köket och lika så på torsdagen men då ska vi bara städa och sen är det julbord och lucia som gäller.
Jag vet att det är konstigt att vi har lucian så sent men, men.
JA och sen slutar vi ju på fredag. Skönt ska det bli.

Hadet bra =D Kram Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0