det suger verkligen...

Mår inget vidare idag =/ verkligen trist. Har varit i skolan på den första lektionen som är 3 timmar lång, och jag känner att jag inte orkar mer.
Kroppen är helt slut jag är helt slut och sen huvudet på det. Ingen bra kombination.
Ska strax åka hem hade jag tänkt eftersom jag inte kommer orka med resten av dag en.
När jag kommer hem blir det att kryppa ner i sängen och ligga och mysa med sig själv.
Frågan är ju bara om jag orkar ta ner min dvd från hyllan nu eller inte, hade ju inte vatt så dumt så man kan ligga och kolla film i sängen..
Aja får se när jag kommer hem.
Måste iallafall vara ut vilad tills i mon.

Hörs sen kanske om jag inte mår allt för dåligt =D
Ha det riktigt nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0