Ohhhh, noooo !!!

Skrev senast i går i ett inälgg att jag hade slutat klaga.
Men nu måste jag verkligen göra det.
JAG MÅR SKIT DÅLIGT !!!!!
Börjar bli sjuk, känner mig kraslig i halsen och hade huvudvärk igår ju.
Mina första tecken på att jag börjar bli sjuk.
Fan jag kan inte bli det nu, sista veckan på prakitken. Det går bara inte.
Säkert Roger som smitta mig i helgen på praktiken.
Jag hoppas med allt att det vänder.

" En tjej kompis till mig idag fråga varför jag var så depig (har inget med ovan att göra)
och jag bara du vet hur det är man är van vid att ha någon där när man sover och sen helt plötligt när man är uppe på skolan igen då är där ingen det är så tomt. Hon bara ja jag vet hur det är och då vet man även vad det är man saknar". SÅÅ GULLIGT SAGT

Och det kan jag faktiskt hålla med om jag saknar faktiskt Z......
Jag citerar att det är faktiskt första gången jag skriver det här =D

Från det ena till det andra....
Satt lite och fundera innan. Det här med skola och så.
Jag har gjort många misstag när jag var yngre får jag väl säg, något jag verkligen ångrar men sen även på ett annat sätt är jag stolt över det. För dom misstagen jag gjort har jag också nu på senare tid lärt mig en läxa av och jag vet att jag inte kommer göra om det.
Jag kan ju berätta lite kort fattat om den historian när det gäller skola.
Först var ju allting bra när jag börja 7:an men sen skulle jag byta skola vilket inte var så populärt på den andra.
Jag fick dåligt ryckte på skolan mellan lärarna, jag skolka osv....
När jag gått ut sjuan orka jag inte med den skolan så jag byta skola igen till en i stan, hmm vilket inte var bra det heller.
Fick ett litet dåligt ryckte där med men det strunta jag i. För jag tänkte för mig själv jag är den jag är och ingen ska få ändra på det trodde jag.
Jag höll på halva 8:an så där med att skolka osv men sen fick min mamma spel på mig och jag fick flytta hem till pappsen min.
Där efter börja jag sköta mig och gick ut 9:an med rätt så "okej" betyg.
Sen börja gymnasiet och där gick jag bara en eller två månader, kommer inte riktigt i håg är ju ändå ett tag sen nu.
Skaffa mig en praktikplats som jag var på ett halv år, sen var det dax för mig att läsa upp betygen och söka in igen. Men denna gången viste jag inte hur jag skulle bära mig åt så jag fick kontakta min syo och han fick hjälpa mig.
Men jag knde inte riktigt bestäma mig så jag sa till honom jag måste får lite tid att tänka.
Och sen fick jag ett tips från min då varand pojkväns mamma som jag inte har någon kontakt med idag, att du kan väl söka in till Ryssbygymnasiet.
Jag bara va fan är det för nått ?
Men jag bara varför inte liksom, jag hem och satte mig och sökte och kolla upp allting och ringde skolan och hon jag prata med ja du kommer säkert in här är många platser lediga osv osv.
Jag tar kontakt med min syo igen helt över lycklig och sa till honom att jag hittat ett gymnasium och en linje jag vill gå, först var han lite tveksam oså men jag bara va fan det kanske är min vänd punkt !!!
Jag bara kan du inte tänka på vad jag vill eller det är ju ändå jag som ska gå den/där i 3 år eller hur !?
Jo det in stämde han med. Så jag fick i fyllt papprena och skickat dom.
Sen gick jag där hemma och vänta och vänta på svaret om jag kommit in.
En helg när jag varit hos mamma så ringer pappa till mig på måndag för middag eller var det var.
Han bara ja här här ett brev till dig, jag bara jaha vad för brev helt ointresserad. Han bara ja det står ryssss-ryssbygynmasiet vete fan hur man ut tallar det. och jag skratta.
Jag bara men för fan öppna det då, och jag börja blev nervö, och han fick inte upp brevet samtidig sressa jag han i lure och sa öppna det öppna det typ flera gånger, till sist läste han Rebecca W.... du är intagen.....(SKRIK)
Sen hörde jag inte mer av vad han sa för jag var så glad, så glad över att äntligen komma i från stan.
Det tog nog mig minst 3 timmar innan jag lugnat mig jag t.o.m hoppa av glädje genom hela lägenheten haha.
Aja den glädjen glömmer jag aldrag =D

Och nu om man bort ser från att jag har ont i halsen så är jag faktiskt lycklig och glad =D
Jag har väl en bra story bakom mig och detta är inte allt den är fruktansvär mycket ner kortad.
Och jag har mycket mer jag skulle kunna berätta om min "förra" liv =D

Have a nice night... peace out :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0