Precis kommit hem...

Mår lite bärre nu, får hoppas att det inte slår ut mer.
Kom nästan precis hem från min syster då va.
Hon försökte så gott hon kunde med att hjälpa mig med Engelskan, men det gick inget vidare.
Får se hur jag ska lösa det.
Prata med Hedin innan och hon och Pojjo verkar gå in för detta med att flytta i hopp nu =) är varkligen glad för hennes skull.
Dom passar sjuk bra i hop, det roliga är att det som gör att dom passar så bra i hop tycker jag är att för att verken Pojjo eller Hedin har någon fjäris till TV hahha  =P när men skämt o sido  =p
Där finns faktiskt andra andledningar till att dom passar så bra =D

I natt blir det nog ändrade planer, ska nog sticka hem till mammsen och sova för jag ska ju ändå dit i mon så då slipper jag sticka dit på morgonen.
Imon ny dag och praktik vad kul =) hehe

Hör av mig i mon på morgon =)
Have soo fun ;)

Pussen



Gullig bild va =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0