Rast....

Är på rummet just nu och är såååå arg.
Vi hade just käkat lunch Jag Elina Annie och Alexander.
När vi ska gå, går Elina och Annie i för väg medans jag och ALexander tar lite längre tid på oss.
När vi väl kommer ut börjar han jävlas med mig och ska sätta läppsyl i nyllet på mig.
Och jag blir ju så klart tosig och säger åt han att sluta vilket han inte gör.
Så jag tappar först alla min böcker rakt ner på den blöta marken och sen får jag då det här läppsylet i nyllet OCH I HÅRET...... snacka om att jag blev förbannad eller.
Nu ser håret fan fettit ut och jag ska inte duscha förens i efter middag när vi haft idrott.

Vilken bra början denna vecka.!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0