Sista dan =(

Jaha då var det sista praktik dagen.
Dax och börja skolan igen , unsch så sjukt tråkit.
Vill inte tillbaka. Men det är bara att stå ut jag är ju strax tillbaka där igen.
Redan i januari, så det är inte långt kvar =)
Och då blir det 5 nya veckor.
Dagen ser väl ut som så att först ska jag ju luncha med Hedin, haha idag igen jag vet.
Sen blir det ju praktik då, fast på Simara. Sedan när jag slutar vet jag inte vad som händer meningen var ju att vi skulle festa men så blev ju inte fallt.
Imon ska jag hem till bror min, ska Klippa honom sen blir det väl att sätta sig och dricka ÖLISCH hos honom.
Inte för att han kommer dricka någon men ändå, han håller iallfall mig sällskap.
Och på kvällen förhoppniongs viss ska jag ut med Hedin och den som vill får följa med =D

Hadet NICE =D



=D NICE VA Tycker om min bästaste Hedin tihi ♥


Kommentarer
Postat av: Kristina

meeeh rebeccisch! fifan sicken bild :)

2008-11-14 @ 13:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0