Tåget..

Just nu sitter jag på tåget på väg upp till skolan =)..
Rätt segt men det funkar.. Bättre nu än innan nu har jag ju så jag kan vara ute på nätet.
När jag kommer upp till skolan ska jag väl skriva en liten kortis här.
Har även varit på middag hos syrran idag =D
En lyckad en faktiskt.
Fick reda på en hemlighet, och den hemligheten gjorde mig så fruktansvärt glad.
Önska bara det kunde hända mig.
Som jag har sagt till många jag vill ju ha min utbildning först..
Äh slut snackat om det =P
Är rätt seg idag fast jag har sovit länge, har sovit konstigt i natt så jag har fått spännings huvudvärk.
Men det går väl över som allt annat.
Känner ibland av att jag inte klagar så mycket längre eller är det som jag inbillar mig själv.
Jag vill kanske bara tro att jag inte gör det fast jag kanske gör det så folk får sår i öronen. hahha vem vet
Ingen som sagt till mig iallafalla.
Antagligen har det väl blivit bättre :P

Nä dax att lägga ner datan och vila lite.
Pussen och kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0