Tillbaka =)

Ja då var man tillbaka i skolan igen. Det vanliga livet om man säger så.
Skola 5 dagar i veckan osv.
Måste ju berätta om mina betyg jag fick av Ken i Fredags.
Jag blev helt chockad och glad. MVG på alla punkter =D
Efter jag slutat stack jag hem och byta om, sen låna jag pappsens bil och körde ut till billesholm för där satt Zeljko, Pojjo och Hedin på puben och drack. Sen följde jag med Zeljko hem.
Dagen där på träffa jag hans mamma för första gången, gud vad jag tyckte det var pinsamt men nu har jag iallafall gjor det. Så nu blir det väl inte så pinsamt.
I lördag köpte jag en ny mobil, den nyaste LG:n och på kvällen satt vi hemma hos mammsen och dracka lite, hade jätte kul om man bort ser från vissa saker, som är glömda nu =).
Igår var världens slappe dag gjorde inte mycket.
Och idag har jag inte heller gjort speciellt mycket.
Imon är det skola igen och en hel dag med plugg vilket jag inte vill men jag måste, ligger efter i en del ämne TYP ENGELSKA !!!!!!!
Och det är det värsta jag vet. Fast jag har kommit på en grej jag ska önska mig i jul-klapp ! Verkligen en bra grej jag behöver, jag ska önska mig ni vet såna här skivor eller vad det är man kan lära sig olika språk på en sån ska jag önska mig med engelska och sen får jag väl hoppas att jag blir bättre.
Kan ju vara bra om jag lär mig för en gång skull.

NÄ nu kallar sängen.
Har en lång dag fram för mig i mon.
Puss och kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0