Usch..!!??

Nu har jag nästa precis kommit hem, känner mig lite bättre men det vara väl bara för stunden.
Har ju haft lite feber idag ner på praktiken. Trodde nästan jag skulle somna så sluta var jag..
Men det var en roligt sista dag på Siluna, i mon ska jag ju vara på simara.
Dom behövde min hjälp mer där.
Det ska bli kul nytt folk, förutom Ken då dom också kommer vara där sa han iallafalla.
Helgen ser inte nått speciell ut =/ tråkigt nog.
Men men sånt man får leva med, man kan ju inte alltid ha roligt här i livet.
Håller just nu på att tvätta IGEN, jag tycker fan det är de ända jag gör..
Det är ROCKARNAS fel, varför ska jag smutsa ner mig eller rättar sagt varför måste dom vara VITA ?????
Jag hatar verkligen det.

Nä nu ska jag läsa lite reklam
Ha det Nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0