Har missat en del.

Oj oj oj säger jag bara.

Har inte skrivit på ett bara tag, jo jag har skrivit min mat inlägg men det är allt.

Och hur kul är det att läsa varje dag, inte speciellt roligt.

Så nu är det dags att berätta lite hur livet ligger till. =)

Och det ligger väl till så här, jag är inte ute på praktik längre för det blev lite klabb där ner så jag vill inte gå dit mer.

Det har ju hänt en del sen jag skrev sist, och där är inte alltid så lätt att komma ihåg allt då.

Och sen ska man skriva ner allt också så blir ju inläggen så långa och tråkiga och det vill jag ju inte.

Förra veckan var jag och träffa en gammal polare som jag inte umgåtts med på ett bra tag, så det var roligt att träffa henne. Vi tog en fika på ett gammalt stammis ställe där dom bytt ägare. Men det var gott ändå. Där efter tog vi oss till ett ställe som kallas GP = Gyllene Prag ett mycket trevligt ställe att sitta på och prata och dricka.

Samma kväll träffa vi några killar varav den ena var från Australien, mycket trevliga var dom. Satt och snacka med dom och hade det trevligt. Nog om det.

Helgen har varigt något av det sjukaste jag varit med om på länge alltså.

Nathalie kom ner till mig runt tre tiden och jag möte upp henne, vi tog oss till Graffiti och käka vars en bakad potatis och sedan begav vi oss hem till mig där hon träffa pappa.

Sedan var det bara att göra sig i ordning för fest, under tiden försökte jag ju få tag i någon som hade fest men gick inget vidare. Så då fans det inte mycket till alternativ mer än att ta båten över till Danmark och sätta sig på min favorit pub där och ställa till med fest där. Hehe och det lyckades väldigt bra om jag får säga det själv. Många timmar senare hamnar vi på Rave. Efter det tog vi båten tillbaks till Sverige och blev bjudna på efterfest hos några polare till mig. Så man kan väl säga att det var en livad dag, vi var hemma sex på lördags morgon =P

Lördagen bestod av det samma men bara något för mycket alkohol för min del hahaha.

Aja man lever ju bara en gång varför inte ta chanserna när man får dem ?

Söndagen mådde vi faktiskt fruktansvärt bra förutom att jag var onykter när jag vaknade haha.

Vi blev bjudna till min mamma på söndags middag eller rättare sagt jag bjöd in oss =P en god sådan blev det. Där efter sak vi hem till mig för att packa och ta bussen till stan och sedan åka mot Småland.

Har varit hur kul som helst att ha Natta hemma hos mig i min hem stad.

Aja nog om det, nu är det dags för mig att lägga mig och dega och kolla lite filmer och dricka kaffe, mums. =)
Blev en del ändå, men men sånt som händer =)

Ha det nice.
Kram Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0