Spökar det ?

Igår kväll när jag hade gått och lagt mig och precis somnat hör jag värdens duns!
Jag vaknar till med ett ryck och fattar inte vad som hände, så jag skrek på pappa som ett litet barn.
När han kommer in i rummet ber jag han tända lampan för det våga jag inte själv, när han tände den ser jag att min krok med halsband har trillat, och den har alltid suttit jätte bra.
Och nu helt plötsligt trillar den, är det inte konstigt !?
Jo det tycker fan jag, ursäkta svärdomen.
Så efter det att jag tagit upp allt och lagt mig i sängen igen så tänder jag min lilla lampa och ska sova med den tänd.
Men tror ni det går att sova nej det gör det inte, så jag låg nog vaken i ca en timme innan jag kunde somna och fått lugnat ner mig och mitt hjärta.

Så i morse när pappa väckte mig var jag så himla trött. Men jag orka mig upp ändå, så det är skönt att varit vaken så länge idag.
Har hunnit med en massa.
Varit och handlat, varit på banken, städat hos mamma, ja och nu sitter jag här.
Ska snart fortsätta med städningen men var bara tvungen och berätta om min läskiga kväll.
Så frågan är ju om det spökar eller inte, men jag tror det gör det.

Ta hand om er.
Kram Rebecca



Läskig bild jag fick tag i, det ryser i hela kroppen när man ser den.... =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0