Vilken dag igår va!

Hade ass kul igår, satt hemma hos Elin och drack lite och hade det jätte trevligt.
Vi var inte många men det blev roligt ändå, det blir vad man gör det till eller hur?
Tog bussen med dom i morse till skolan, haha fan vad roligt det var då =D
När vi sedan satt i klassrummet kunde vi knappt vara tysta en minut.
Läraren sa nog till oss minst hundra gånger haha men kul var det.
Vad har jag annars hittat på idag då, jo jag slutade halv två så det var ju underbart.
Åkte med Natta och Elin in till Ljungby och tog en fika med dom.
Sedan tog vi en sväng bort till apoteket och jag fick köpt mig en ny sminkborttagning.
Där efter stack jag och Natta hem till henne för att hon skulle hämta grejer.
Sedan tog vi bussen tillsammans, ja och sen nu är jag ju här då.
Det är konstigt jag har det mycket roligare här nu än innan.
Att det kan ändras så snabbt liksom.


Nej nu är det nog dags att skriva lite matdagbok och sen ska jag kolla på andra avenyn.
Den började ju igår igen =D JIPPI

Hörs sen, Kram på er

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0